یکی از صنایعی که محصولات ایرانی در آن پیشرفت های بسیاری داشته اند، محصولات آن ها توانسته است با مدل های خارجی رقابت کند و در بعضی موارد حتی کیفیت بهتری داشته باشد، شیرآلات است. شیرآلات ایرانی در سال های اخیر به لطف حضور برند های بزرگ و معتبر، پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. اینگونه شیرآلات با وجود ارائه کیفیت بالا، قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی دارند. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با شیرآلات بهداشتی داخلی، بهترین شیرآلات ایرانی را نام ببریم.

مهم ترین ویژگی های بهترین شیرآلات ایرانی

از مهم ترین ویژگی های شیرآلاتی که در ادامه نام می بریم، می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • بدنه با کیفیت ساخت بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • طراحی ظاهری جذاب
  • تنوع در رنگ و سبک برای سازگاری با فضا های مختلف با طراحی های مختلف
  • آبکاری باکیفیت و داشتن رنگ ثابت
  • قیمت رقابتی و ارزان تر نسبت به نمونه های خارجی
  • استفاده از قطعات باکیفیت

چرا بهتر است شیرآلات ایرانی را خریداری کنیم؟

بهترین شیرآلات ایرانی

بهترین شیرآلات ایرانی می توانند تمامی انتظارات شما را از یک شیر باکیفیت با قیمت بسیار پایین تر از نمونه های خارجی فراهم کنند. علاوه بر این در شیرآلات باکیفیت ایرانی معمولا برای ساخت تنه شیر از آلیاژ برنج استفاده می شود که مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. علاوه بر این برنج به دلیل مقاومت در برابر آب، از بهداشتی ترین فلز های ممکن برای ساخت شیرآلات محسوب می شود. شیرآلات ایرانی در سال های اخیر از نظر ظاهری و تنوع محصولات پیشرفت های بسیاری داشته اند و شما می توانید از بین بهترین شیرآلات ایرانی، مدل های متنوع با طراحی های بسیار متفاوتی را پیدا کنید که با دکوراسیون اکثر خانه ها سازگار هستند.

نکته مهم دیگری که در رابطه با شیرآلات باکیفیت ایرانی باید گفت درمورد آبکاری آن ها است. آبکاری شیرآلات ایرانی برای حفظ کیفیت، درست مانند نمونه های خارجی و با استفاده از کروم الکترواستاتیک انجام می شود. آبکاری با کیفیت شیرآلات علاوه بر این که باعث می شود شیر ظاهر زیبا تری داشته باشد، موجب دوام و عمر طولانی تر آن نیز می شود.

قطعاتی که در شیر های ایرانی به کار برده می شوند، اغلب وارداتی هستند. قطعات بهترین شیرآلات ایرانی معمولا از کشور های پیشرو در این حوزه مانند اسپانیا وارد می شود. دلیل برای خرید شیرآلات ایرانی، کمک به اقتصاد داخلی و حمایت از تولید کنندگان است. علاوه بر قیمت بالای نمونه های خارجی به دلیل نوسانات ارزی، خرید یک شیر ایرانی می تواند یک معامله دو سر برد باشد. دلیل آن هم این است که هم شما می توانید به محصولی باکیفیت با قیمت پایین تر از نمونه های خارجی دسترسی داشته باشید و هم از تولید کننده داخلی برای تولید محصولات بهتر حمایت کنید.

بهترین شیرآلات ایرانی

بهترین شیرآلات ایرانی

در ادامه فهرستی از بهترین شیرآلات ایرانی که می توانید در بازار خریداری کنید را نام خواهیم برد. بازار شیرآلات ایران به لطف حضور برند های متعدد و معتبر بسیار رقابتی است. به همین دلیل تمامی برند ها مجبور هستند برای حفظ مشتریان خود، همیشه در فکر ارتقا کیفیت محصولات خود باشند. برخی از بهترین برند های ایرانی که می توانید شیرآلات خانه خود را از آن ها تهیه کنید عبارت اند از:

  • شیرآلات درخشان

برند درخشان یکی از معتبر ترین و بهترین تولید کنندگان شیرآلات در کشور محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1382 با هدف تولید شیرآلات مطابق با استاندارد های جهانی آغاز کرد. محدوده فعالیت این برند تنها به تولید بهترین شیرآلات ایرانی ختم نمی شود و در حوزه تولید هود، گاز رومیزی و سینک نیز فعالیت دارد.

این برند از زمان آغاز کار خود تاکنون سعی کرده است که با کسب رضایت مشتری و ارائه کیفیتی در سطح استاندارد های جهانی، مشتریان وفادار خود را داشته باشد. برند درخشان در طول سال های متمادی موفق به کسب گواهینامه های مختلفی شده است. شما می توانید شیرآلات درخشان را در رنگ ها و طراحی های جذاب برای خانه خود تهیه کنید.

  • شیرآلات راسان

از دیگر تولید کنندگان بهترین شیرآلات ایرانی می توانیم به برند راسان اشاره کنیم. راسان از جمله برند های قدیمی کشور محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. هدف اولیه راسان تولید شیرآلات ایرانی و سایر محصولات مطابق با استاندارد ها و کیفیت محصولات آلمانی بوده و در این زمینه نیز موفق عمل کرده است. تیم تولید شیرآلات راسان متشکل از افراد متخصص، باتجربه و حرفه ای است. در حال حاضر شیرآلات این برند در بیش از 300 قطعه و مدل مختلف به فروش می رسند.

بهترین شیرآلات ایرانی-3

  • شیرآلات شودر

نمی توان فهرستی از بهترین شیرآلات ایرانی تهیه کرد و برند شودر را در آن قرار نداد. شودر از برند های معتبر کشور در حوزه تولید شیرآلات است که کار خود را از سال 1370 شروع کرد. اصلی ترین هدف برند شودر، توجه به جزئیات در کنار کیفیت بالا و طراحی خیره کننده به همراه استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است. شودر در این زمینه نیز تا حد زیادی موفق بوده است.

توجه برند شودر به کیفیت و جزئیات موجب شده است که مصرف کنندگان رضایت بسیاری از این برند داشته باشند. از خوبی این برند نیز می توان به تنوع بالای محصولات آن اشاره کرد. شما می توانید شیرآلات شودر را دسته بندی های مختلف مانند شیرآلات آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و… در رنگ ها و متریال های مختلف پیدا و خریداری کنید.

جمع بندی

یکی از صنایعی که برند های ایرانی در آن سرآمد هستند، صنعت ساخت شیرآلات است. برند های ایرانی به ویژه در سال های اخیر در حوزه ساخت شیرآلات پیشرفت های زیادی کرده اند و قادر به رقابت با نمونه های خارجی هستند. بازار شیرآلات ایرانی بسیار رقابتی است؛ زیرا برند های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. برای آشنایی بیشتر به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی موجود در بازار پرداختیم و درمورد آن ها توضیح دادیم.

1 فکر در مورد “بهترین شیرآلات ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *