نظارت دقیق و تضمین اصل بودن کالا نشان‌دهنده‌ اهمیت رضایت مشتری برای فروشگاه خیابان بنی‌هاشم است. بنابراین اگر کالایی از نظر مشتری معیوب بوده و یا اصل نباشد، می‌تواند برگشت داده شود. در چنین شرایطی حتی هزینه‌ ارسال کالا نیز به عهده‌ فروشگاه است.

برای این‌که شفافیت کامل در مورد این مسئله روشن گردد، در ادامه به صورت جزئی شرایطی را که مشتری امکان برگشت کالا را دارد، مطرح می‌کنیم.

شرایط بازگرداندن کالا

از آن‌جایی که فروشگاه خیابان بنی‌هاشم محصولات مدنظر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد، لذا انصراف از خرید به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین قبل از تائید نهایی خرید، حتما از خرید خود مطمئن باشید. اما اگر مشتری به دلایل غیرشخصی و به خاطر مسائل زیر از خرید خود منصرف شود، می‌تواند کالا را تحت شرایطی به ما بازگرداند.

در صورتی که کالای شما با آن‌چه که درخواست کرده‌ بودید، مغایرت داشته باشد

فروشگاه خیابان بنی‌هاشم همواره سعی خواهد داشت تا دقیقا آن‌چه را که شما خواستار آن هستید، به شما تحویل دهد. اما اگر هرگونه مغایرتی بین محصولی که شما خواسته بودید و محصولی که به شما ارسال شده وجود داشته باشد؛ شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ ارسال، محصولات را به ما برگردانید.

– اگر ویژگی‌های مطرح شده در سایت با آن‌چه که دریافت کردید، متفاوت است.

– برند محصولی که شما دریافت کردید، آن‌چه که می‌خواستید نیست.

– محصول دیگری برای شما ارسال شده باشد.

اگر کالای خریداری شده‌ی اصل نباشد

ما همواره کالاهایی اصل در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما به برندی که شما خواستار آن هستید، پایبند خواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا محصول شما را با کمترین قیمت خریداری کنیم. اما اگر برندی مدنظر شما نباشد، ما بهترین برند را برای شما خواهیم یافت.

ما اصل بودن محصولاتی که به شما ارسال خواهیم کرد را تضمین می‌کنیم، لذا اگر در این‌باره اشتباهی رخ داد می‌توانید محصول را به ما برگردانید.

در صورتی‌که کالای خریداری شده‌ی شما معیوب باشد

کالاهایی که فروشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد، بهترین محصولاتی هستند که می‌توانید از بازار تهیه کنید. اما اگر در فرآیند حمل و نقل یا قبل از آن، محصول دچار مشکلی شده باشد، مشتری هیچ ضرری را متحمل نخواهد شد. مشتری باید به هنگام تحویل محصولات به خوبی آن‌ها را بررسی کرده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کند و در صورت معیوب بودن باید سریعا مراتب را به ما اطلاع دهد. پس از تائید کارشناسان و هماهنگی‌های لازم، می‌تواند حتی بدون پرداخت هزینه‌ ارسال محصول را به ما بازگرداند.

نحوه‌ ارسال کالاهای مرجوعی

اگر مشکلات ذکر شده رخ دهد، شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آن محصول را به ما بازگردانید. بازگشت محصول باید با هماهنگی تیم فروش فروشگاه خیابان بنی‌هاشم صورت گیرد تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. از همین رو، به محض دریافت محصول و مشاهده‌ یک مشکل سریعا با دفتر پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و بعد از هماهنگی‌های لازم محصول را پس بفرستید.

در نهایت این‌که، ما از ابتدای فرآیند خرید تا تحویل آن به شما همراهتان خواهیم بود و هرگونه مشکلی را رفع خواهیم کرد. رضایت شما اولویت اصلی کسب وکار ماست.