هودها به دو دسته توکار و روکار تقسیم می‌شوند که بر اساس نیاز می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. هر کدام معایب و مزایایی دارند که بنا داریم در این مطلب به بررسی هود توکار بپردازیم.

هود توکار چیست؟

هودهای توکار همان‌طور که از نامشان پیداست در داخل کابینت قرار می‌گیرند و فقط صفحه زیرین آنها قابل مشاهده است. درست است که باعث اشغال فضایی از داخل کابینت شما می‌شود اما نمای ظاهری آشپزخانه شما را یکنواخت‌تر و دلنشین‌تر می‌کند. از جهت کارکرد هم این نوع هود ها تفاوت خاصی با هودهای روکار ندارند.

هود توکار چه مزیت‌هایی دارد؟

از مهم‌ترین مزیت‌های آن می‌توان به قیمت مناسب، طراحی ساده‌تر و زیباتر آشپزخانه اشاره کرد. طراحان آشپزخانه علاقه دارند تا طرحی یک دست و متناسب داشته باشند و معمولا هودهای روکار برای آنها مشکل‌ساز است اما با استفاده از هودهای توکار این مشکل برطرف می‌شود. همین طور قیمت مناسب این هودها آنها را انتخابی مناسب برای کسانی کرده است که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

هود توکار در آشپزخانه با طراحی مدرن

معایب آن نسبت به هودهای روکار چیست؟

با توجه به اینکه این هودها داخل کابینت قرار می‌گیرند باعث ایجاد محدودیت‌هایی در ساخت و اندازه کابینت بالای گاز می‌شوند. همین‌طور اگر قبلا آشپزخانه شما طراحی شده و می‌خواهید هود خود را جایگزین کنید احتمالا باید از هودهای روکار محصول مناسب خود را انتخاب کنید. برای مشاهده هودهای روکار می‌توانید به صفحه اختصاصی هودهای خیابان بنی‌هاشم مراجعه کنید.

قیمت هودهای توکار چقدر است؟

با توجه به اینکه این هودها داخل کابیت قرار می‌گیرند طراحی بیرونی خاصی نداشته در نتیجه قیمت مناسب‌تری نسبت به هودهای روکار دارند. برای مشاهده لیست هودهای توکار فروشگاه خیابان بنی‌هاشم می‌توانید صفحه اختتصاصی هودهای آشپزخانه را مشاهده کنید و با مقایسه انواع هودها با برندهای مختلف مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

برندهای مطرح هود در ایران کدام هستند؟

برندهای مختلفی در ایران به تولید هود می‌پردازند که برای شناخت بیشتر شما ما چند برند برتر تولیدکننده هود در ایران را معرفی می‌کنیم:

هودهای کن، اخوان، داتیس، استیل البرز، آلتون، ایلیااستیل، میلان و… که می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان هود مناسب خود را انتخاب کنید. در صورتی که در بخش هودهای فروشگاه بنی‌هاشم برند یا مدل خود را پیدا نکردید می‌توانید از طریق تماس با تلفن ۲۶۶۵۰۸۹۳ قیمت و موجودی آن را از ما استعلام بگیرید.

جمع‌بندی

درصورتی که هنوز آشپزخانه خود را طراحی نکرده‌اید و بنا دارید تا از طراحی‌های چشم‌نواز و به‌روز استفاده کنید به شما هودهای توکار را پیشنهاد می‌کنیم. البته باید هود مناسب خود را انتخاب کنید و به طراح آشپزخانه خود اعلام کنید تا فضای مورد نظر آن را تأمین کند. اما اگر می‌خواهید هود خود را جایگزین کنید و از طراحی هودها نیز لذت می‌برید انتخاب مناسب شما هودهای توکار است که به راحتی می توان آنها را جایگزین هود قبلی خود کنید. فقط باید توجه داشته باشید که هودها در عرض‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شما باید عرض متناسب با فضای بالای گاز خود را انتخاب کنید. در فروشگاه خیابان بنی‌هاشم ما برای راهنمایی بیشتر شما عرض تمامی هودها را در عنوان یا توضیحات هر محصول نوشته‌ایم تا بتوانید مناسب‌ترین و به‌قیمت‌ترین هود را پیدا کنید.

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “همه‌چیز در مورد هود توکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *