وقتی شما تصمیم به خرید شیرآلات منزل خود گرفته‌اید با مدل‌های متنوع و اسم‌های گوناگون و رنگ‌های متفاوت روبرو خواهید شد و به یک باره چند سؤال در ذهن شما نقش می بندد:

  1. چه برندی از شیرآلات را بخرم؟
  2. چه رنگی از شیرآلات را بخرم؟
  3. چه طرحی از شیرآلات را بخرم؟

اگر عجله‌ای برای خرید نداشته باشید و به بازار و فروشگاه لوازم ساختمانی مراجعه کنید قطعاً با پاسخ‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. در اکثر موارد با سردرگمی، خرید خود را به تعویق می‌اندازید. پس از آن با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و خواندن نظرات کاربران قدری اطلاعات خودتان را تکمیل می‌کنید. بعد از آن به مشورت با افراد روی می‌آورید. در نهایت شما تصمیم به خرید گرفته و از طریق یکی از روش های حضوری و غیر حضوری خرید خودتان را انجام می‌دهید.

ما در این مطلب می‌خواهیم شما سریع‌تر از آنچه که در بالا گفته شد دست به خرید محصولات بزنید.

چه برندی از شیرآلات را بخرم؟

پیشنهاد ما در این بخش یک پیشنهاد کاملاً اقتصادی است یعنی با رعایت این نکته می‌توانید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید. برای شناخت عوامل مؤثر بر قیمت شیرآلات این مقاله را بخوانید.

توصیه ما به شما این است برای خرید شیرآلات برندی را انتخاب کنید که آشنای همگان باشد. در اصطلاح امتحان خود را پس داده باشد. خدمات پس از فروش آن هم زبانزد خاص و عام باشد (مانند برندهای قهرمان یا شودر). چرا که خرید شما از یک برند متفرقه تازه تأسیس سبب هزینه دوباره خواهد شد. چطور؟

شما تصور کنید یک قطعه شیر اهرمی با یک برند ناشناخته می‌خرید. پس از گذشت چند سال کاتریج (مغزی) شیر دچار مشکل شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. وقتی با خدمات پس از فروش شرکت تماس می‌گیرید با تماس‌های بی پاسخ روبرو خواهید شد. بعضی مواقع هم در ارائه خدمات به شما آن‌قدر تعلل می‌کنند که به ناچار به ابزار فروشی‌ها و یا تأسیساتی‌ها مراجعه می‌کنید.

آنجاست که شما باید از هفت‌خوان گذر کرده تا بتوانید آن مدل کاتریج را به یک سوم قیمت شیر قبلی تهیه کنید. هزینه‌های تعویض قطعه و ایاب و ذهاب سرویس کار را هم به این مشکلات اضافه نمایید. در بخش شیرآلات بهداشتی فروشگاه بنی‌هاشم شما می‌توانید برند‌های معتبر شیرآلات را به آسانی مقایسه و تهیه کنید.

حال آنکه حتی اگر از تعویض کاتریج منصرف شوید و تصمیم به خرید شیرآلات جدید بگیرید با شرایط تورمی حاکم بر کشور همان شیر را باید به ۳۰ درصد بالاتر قیمت قبل خریداری کنید. این نکته در مورد تمامی قطعات شیرآلات اعم از اهرم، پرلاتور، کاتریج، رابط های پیسوال و … صادق است. اما اگر شما یک شیر با برند معتبر و تجربه تولید بالا که به طور قطع خدمات پس از فروش مطلوبی دارد، خریداری کنید می‌توانید از وقوع تمامی مشکلاتی گفته شد جلوگیری نمایید. برای آشنایی با مشخصات فنی شیرآلات بهداشتی خواندن این مطلب کوتاه را توصیه می‌کنی.

طراحی یک حمام با رنگ‌های ملایم و گرم
طراحی یک حمام با رنگ‌های ملایم و گرم

جواب دو پرسش در یک پاسخ

وقتی می‌خواهیم از طرح (دیزاین) و رنگ شیرآلات صحبت کنیم باید دو نکته را توجه کنیم

  1. سلیقه مصرف کننده
  2. دیزاین کلی سرویس بهداشتی

اگر شما در ابتدای ساخت یا بازسازی سرویس بهداشتی خود هستید در انتخاب و خرید شیرآلات خود عجله نکنید. چرا که طرح، رنگ و سبک معماری شما در سرویس بهداشتی بسیار بر روی انتخاب طرح شیرآلات موثر می باشد.

به طور کلی اگر شما یک طراحی فانتزی و مدرن برای سرویس خود انتخاب کرده‌اید. اغلب از رنگ‌هایی چون طوسی، خاکستری و مشکی استفاده کرده‌اید. آنگاه برای شیرآلات خود باید از رنگ‌هایی چون مشکی، سفید، کروم، کروم مات یا ترکیبی از این رنگ‌ها استفاده کنید. حال اگر خواهان یک طراحی کلاسیک و لوکس هستید و در نظر دارید بیشتر از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، بژ و …. استفاده کنید توصیه می‌شود برای شیرآلات خود از رنگ‌هایی چون طلایی، طلامات، مسی، رزگلد یا ترکیبی از این رنگ‌ها استفاده کنید.

حال باتوجه به توضیحات فوق راحت‌تر می توانید به انتخاب و خرید شیرآلات بپردازید. چرا که اگر نکات فوق را لحاظ نکنید نمی‌توانید سلیقه خودتان را در انتخاب خودتان اثر دهید. آنگاه پس از آنکه ذهنتان مشوش خواهد شد (از حجم انبوه طرح‌ها ، رنگ‌ها و برندها) ممکن است از روی خستگی دست به یک انتخاب نادرست بزنید.

3 فکر در مورد “صفر تا صد خرید شیرآلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *