احتمالا در بعضی سرویس‌های بهداشتی توالت فرنگی‌هایی دیده‌اید که به دیوار نصب شده‌اند و زیر انها خالی است. در نگاه اول ممکن است عجیب به نظر بیاید اما همین تعجب باعث جلب نظر می‌شود. وال‌هنگ (Wall Hung) به معنی آویزان از دیوار است و این نوع از توالت فرنگی‌ها به جای اینکه بر روی زمین قرار بگیرند بر روی دیوار نصب می‌شوند. سیستم فلاش تانک این نوع از توالت‌های فرنگی نیز در دیوار و به صورت مخفی کار می‌شود.

در ادامه می‌خواهیم به مزایای این نوع از توالت‌فرنگی‌ها بپردازیم.

طراحی زیبا و به روز

از مهم‌ترین دلایل استفاده از توالت‌فرنگی‌های وال‌هنگ همین طراحی عجیب و خاص آن است. با فاصله گرفتن از زمین و ایجاد حس تعلیق این نوع توالت جذاب‌تر شده است. اگر به دنبال طرح خاص و جذاب برای سرویس بهداشتی خود هستید این نوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اشغال فضای کمتر

با توجه به کوچک‌تر شدن خانه‌ها و در نتیجه کوچک‌تر شدن سرویس‌های بهداشتی استفاده بهینه از فضا اهمیت بیشتری دارد. با توجه به اینکه این نوع توالت‌ها به دیوار چسبیده و فلاش تانک آنها نیز داخل دیوار تعبیه می‌شود باعث اشغال فضای کمتری می‌شود. بعضی مواقع همین چند سانتی‌متر می‌تواند شما را نجات بدهد تا به طور مثال راحت‌تر بتوانید عبور کنید یا اینکه در سرویس موقع باز شدن تداخلی با توالت شما نداشته باشد.

پاکیزگی سرویس بهداشتی

توالت‌فرنگی‌های معمولی که به زمین متصل شده‌اند به مرور زمان در کنناره‌های آن دچار جرم‌گرفتگی شده و تمیز کردن آن کار دشواری خواهد بود. در صورتی که در توالت‌فرنگی‌های وال‌هنگ به علت نصب بر روی دیوار شما به راحتی می‌توانید زیر آن را تمیز کنید و در نتیجه فضای سرویستان بسیار پاکیزه‌تر خواهد بود.

سازه توالت‌فرنگی وال‌هنگ که درون دیوار به صورت مخفی قرار می‌گیرد
سازه توالت‌فرنگی وال‌هنگ که درون دیوار به صورت مخفی قرار می‌گیرد

قابلیت تنظیم ارتفاع وال‌هنگ

توالت‌فرنگی‌های معمولی با توجه به استانداردهای عمومی طراحی و ساخته می‌شوند اما ممکن است شما در جایی نیاز به اندازه‌های دیگری داشته باشید. مثلا قد شما کوتاه‌تر یا بلندتر از حد معمول است. بنابراین احتمالا بر روی توالت‌های معمولی احساس راحتی نمی‌کنید. در توالت‌های وال‌هنگ شما می‌توانید در موقع نصب ارتفاع را بر اساس خودتان یا نیازتان تنظیم کنید.

کاهش سرو صدا

همان‌طور که گفته شد فلاش تانک این نوع توالت در دیوار تعبیه می‌شود. همین مخفی بودن فلاش تانک در دیوار باعث کاهش صدای فلاش تانک به هنگام کشیدن سیفون توالت می‌شود. این موضوع در خانه‌های کوچک احتمالا اهمیت بیشتری دارد که تا آنجا که می‌توانید بتوانید سر و صدای سرویس بهداشتی خود را کاهش بدهید.

توالت‌فرنگی وال‌هنگ برای مناسب است یا نه؟

اگر شما در حال حاضر توالت ایرانی دارید و می‌خواهید آن را به فرنگی تبدیل کنید یا اینکه می‌خواهید توالت‌فرنگی قدیمی خود را جایگزین کنید متاسفانه امکان استفاده از توالت‌های وال‌هنگ را ندارید. اما اگردر حال طراحی یا بازسازی خانه خود هستید می توانید به توالت‌های وال‌هنگ به صورت جدی فکر و آن را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود طراحی به روز‌تری داشته باشید و از فضای سرویس‌بهداشتی‌تان بهتر استفاده کنید. همین‌طور نگران وزن بالای خودتان هم نباشید زیرا برخی مدل‌های توالت وال‌هنگ تا ۴۰۰ کیلوگرم را می‌توانند تحمل کنند. در این باره حتما در هنگام خرید مدل خود از فروشنده سوال کنید تا مشکلی برای استفاده نداشته باشید. در پایان اگر می‌خواهید یک یکی از آنها را تهیه کنید می‌توانید به صفحه اختصاصی توالت‌فرنگی وال‌هنگ در فروشگاه خیابان بنی‌هاشم مراجعه کنید تا با اطمینان و قیمت مناسب ان را تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “توالت فرنگی وال‌هنگ چیست و چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *