قبل از تهیه سینک ظرفشویی توصیه می‌کنیم حتماً متن زیر را کامل مطالعه بفرمایید تا بتوانید گزینهٔ مناسب خود را پیدا کنید.

تقریباً تمام تولیدکننده‌های سینک ظرفشویی مدعی هستند که از استیل ۳۰۴ برای تولیداتشان استفاده می‌کنند. این نوع استیل بدون آلیاژ است و در برابر رطوبت و تغییر رنگ مقاوم است. با توجه به این موضوع تفاوت سینک‌های ظرفشویی در دو مورد است:

ضخامت ورق استیل و عمق لگن‌ها

ضخامت ورق

به طور کلی سینک ظرفشویی از 3 نوع ورق تولید می‌شود:

سینک ظرفشویی با ورق‌ استیل به ضخامت ۰/۶ میلی‌متر

این سینک‌ها بیشتر از بعد اقتصادی بودن طرفدار دارند، هر چند از نظر کیفیت مشکلی برای مصرف‌کنندگان ایجاد نمی‌کند و هم‌چون سایر تولیدات نیز شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می شود. این سینک‌ها بسیار مناسب افرادی می باشد که قیمت برای آنها اولین و مهم‌ترین مؤلفه در انتخاب است. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید آن است که عمق لگن‌های ظرفشویی در این سینک‌ها به علت محدودیت در تکنولوژی ساخت بیشتر از 14 سانتی متر نمی باشد. به همین دلیل اگر این عمق برای شما مناسب نیست باید قید این نوع سینک را بزنید.

سینک ظرفشویی با ورق استیل به ضخامت ۰/۸ میلی‌متر

در این نوع از سینک‌ها عمق لگن‌های ظرفشویی نزدیک به ۱۸ سانتی‌متر است. این نکته برای مشتری‌هایی که به دنبال استفاده خانگی هستند بسیار مهم است. یکی از دلایلی که قیمت این نوع سینک بالاتر از سینک‌هایی با عمق 14 است وجود تجهیزاتی از قبیل سیفون، سبد میوه شور و تخته گوشت پلاستیکی است.

سینک ظرفشویی با ورق استیل به ضخامت ۱ میلی‌متر

سینک با این ضخامت جدیدترین نسل است که به دلایل متفاوت از قبیل باکسی بودن لگن‌ها (چهارگوش بودن) مورد توجه و استقبال بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. لگن‌های این سینک‌ها نسبت به سایر مدل‌ها عمیق‌تر بوده و غالباً عمق این سینک‌ها ۲۲ سانتی‌متر است. البته برخی از این مدل سینک‌ها عمق ۲۴ سانتی‌متر دارند.

در فروشگاه خیابان بنی‌هاشم تنوع بالایی از سینک ظرفشویی با برندهای معتبری مانند اخوان و پرنیان استیل وجود دارد. در موقع سفارش سینک توجه داشته باشید که باید محل قرارگیری لگن سینک را نیز تعیین کنید.

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “چند نکته مهم که قبل از خرید سینک ظرفشویی باید بدانید (انواع ورق)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *