مدل‌ها و انواع گوناگون توالت فرنگی باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب برای مشتریان می‌شود. در این سری از مطالب قصد داریم تا شما را با مشخصات و انواع مختلف توالت فرنگی آشنا کنیم تا انتخاب آگاهانه‌تر و درست‌تری داشته باشید و توالت فرنگی مناسب خود را انتخاب نمایید.

در بخش اول به معرفی انواع توالت فرنگی خواهیم پرداخت. توالت فرنگی‌های موجود در بازار به چهار دسته یک‌تکه، دو‌تکه، وال‌هنگ (کنسولی دیواری) و طبی تقسیم‌بندی می‌شوند.

توالت‌‌های فرنگى‌ یک‌تکه

توالت فرنگی‌هایی که مخزن و بدنه توالت به یکدیگر متصل می‌باشد را یک‌تکه می‌گویند. این نسل از توالت فرنگی که با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو شده است دارای تنوع بسیار، سهولت در نصب و نظافت آسان می‌باشد. از طریق این لینک می‌توانید محصولات توالت فرنگی فروشگاه خیابان بنی‌هاشم را مشاهده کنید.

توالت‌هاى فرنگى دوتکه

 توالت‌هایی هستند که مخزن و بدنه توالت از هم جدا می‌باشد و در هنگام نصب به هم متصل می‌شوند.

امروزه استفاده از این توالت فرنگی‌ها به دلیل تجمع آلودگی‌ها در محل نصب مخزن بر روی کاسه، نظافت دشوار و مصرف آب زیاد به شدت کاهش یافته و این فرنگی‌ها غالبا در ساختمان‌های قدیمی استفاده می‌شود. در صورت خرابی به سادگی می‌توانید آنها را با مدل‌های دیگر مانند یک‌تکه تعویض نمایید. در صورت تمایل به تعویض می‌توانید با پشتیبانی ما تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید.

توالت فرنگى وال‌هنگ (کنسولى دیوارى)

در این مدل فـرنگى، پایه نشــیمن حذف و مـخزن فرنـگى به همراه چارچوب فـلزى در درون دیوار جاگذارى می‌شود. سطح اتکاى توالت فرنگى چارچـوب فلزى و دیوار است که توسط پیـچ‌هایى تعبیه شده در چارچوب فلزى به دیوار محکم و ثابت مى‌گردد. مخزن پلاستیکى فلاش تانک و چارچـوب فلزى قبل از کاشــى‌کارى در داخل دیوار ثابت و کلید تخلیه تـوالت فرنـگى پس از کاشــى‌کارى روى دیوار نصب مى‌گردد.

لازم به ذکر است ورودى آب مخزن و بیده و لوله تخلیه فاضلاب در این مدل فرنگى‌ها باید از قبل پیش‌بینى و در دیوار جانمایى شده باشد. دسترسى جهت تعمیرات مکانیزم از طریق کلید فلاش تانک مى‌باشد. هم‌چنین از مزیت‌هاى این نوع فرنگى کم‌جا بودن، نظافت و بهداشت بهتر به دلیل فاصله از زمین مى‌باشد. به علت زیبایی و نوآورانه بودن این مدل توالت فرنگی در ساختمان‌های نوساز و مدرن از آن استفاده می‌شود.

توالت فرنگى طبى (فرنگـى سلامت)

توالت فرنگى طبى سیلویا نسل جدیدى از توالت‌هاى فرنگى طبى مى‌باشد که براى اولین بار در ایران توسط شرکت مروارید تولید شده است. این نوع توالت مناسب براى تمام افراد و سنین مختلف و مورد تأیید جامعه پزشکان نیز مى‌باشد. در طراحى و ساخت این سبک توالت طبى، از تلفیق مزایاى توالت زمینى و توالت فرنگى جهت عملکرد مناسب‌تر سیستم گوارش بهره گرفته شده است. این موضوع باعث سهولت در عملکرد تخلیه روده‌ها می‌شود. این مدل به ویژه برای افرادى که داراى بیمارى‌هاى دستگاه گوارش (مانند: یبوست و بیمارى‌هاى التهاب روده) بسیار مناسب است. توالت فرنگى طبى ضمن حفظ استانداردها و ارگونومى بدن، از مزیت‌هاى توالت‌هاى ایرانى و توالت فرنگى استفاده نموده است.

فرم مناسب وضعیت بدن در استفاده و نشستن روى توالت فرنگى طبى سیلویا در مقایسه با سایر فرنگى هاى موجود

فرم مناسب وضعیت بدن در استفاده و نشستن روى توالت فرنگى طبى سیلویا در مقایسه با سایر فرنگى هاى موجود

مزایاى استفاده از توالت فرنگى طـبى

مزایاى استفاده از توالت فرنگى طـبى سیـلویا عبارت است از:

  1. وضعیت مناسب نشستن منطبق با ارگونومى بدن و بهترین وضعیت براى تخلیه روده بزرگ بدون فشار به زانو. زانو.
  2. محافظت از اعصاب کنترل کننده روده بزرگ و جلوگیرى از کشیدگى در ماهیچه‌هاى مرتبط.
  3. مناسب براى بیماران مبتلا به یبوست، انسداد کانال روده و مجراى مثانه، هموروئید، پروستات، فتق، بیماری‌هاى کولون، آپاندیس و بیماری‌هاى التهاب روده.

جهت مشاهده و سفارش این محصول می‌توانید به صفحه توالت فــرنگى طبى سیلویا مراجعه کنید. همین‌طور برای مشاهده تصویر سه‌بعدی و مشخصات فنی آن می‌توانید به صفحه این محصول در سایت چینی مروارید مراجعه نمایید.

در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های دیگری خواهیم پرداخت تا بتوانید توالت فرنگی مناسب خود را به راحتی انتخاب نمایید.

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “توالت فرنگی مناسب خود را چطور پیدا کنم؟ (انواع فرنگی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *